Приветствую Вас Гість | RSS
Регистрация | Вход

Темы для Юкоз

Поделиться

Друзі сайту

Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2019 » Лютий » 5 » Результати дослідження якості початкової освіти. Математика
21:10
Результати дослідження якості початкової освіти. Математика

Близько 14 % учнів, які завершили здобуття початкової освіти у 2018 році, не володіють базовими математичними знаннями. Про це йдеться у другій частині звіту Українського центру оцінювання якості освіти щодо результатів загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти.

«Дослідники стверджують, що майже у 18 % учнів — випускників четвертого класу математична компетентність сформована на високому рівні», - зазначають в УЦОЯО.

Ці учні оволоділи математичними поняттями й процедурами, що стосуються змістових розділів «Числа й вирази», «Геометричні фігури й геометричні величини», «Вимірювання», «Робота з даними», здатні застосовувати математичні знання для розв’язування задач, що виходять за межі стандартних й охоплюють не досить відомі, а також нові ситуації та подані у складніших контекстах, і цілеспрямовано працювати з ними; демонструють добре розвинені вміння міркувати й робити висновки, використовуючи інформацію як з одного, так і з кількох джерел.

«Водночас близько 14 % учнів, які завершили здобуття початкової освіти у 2018 р., не володіють базовими математичними знаннями, тобто ця категорія випускників початкової школи має суттєві проблеми з розв’язуванням найпростіших задач, що стосуються відомих реальних життєвих ситуацій», - зазначили в Українському центрі оцінювання якості освіти.

Переглядів: 63 | Додав: bia | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: